Jeg holder foredrag om næsten alt indenfor matematik, men holder allermest af at holde kurser, hvor det teoretiske konkretiseres gennem aktiviteter for deltagerne. Jeg laver desværre ikke ikke flere aftaler om kursusafholdelse før august 2022, da jeg er fuldt booket.
Alle forslag til kurser kan læses her.
Kursusforespørgsel kan ske ved udfyldelse af blanketten på dette link.
Pris
Min pris er 2750 kr pr undervisningstime for hold op til 30 personer.
4125 kr pr undervisningstime for hold på 31 – 60 personer og 5500 kr ved større hold.
Kørsel afregnes efter statens takster (p.t. 3,52 kr pr km).
I betaler ikke for kørselstid.
Alle priser tillægges moms.
Aftalte kurser kan annulleres omkostningsfrit op til 30 dage før afholdelsen. Annulleres kurset senere, men op til 14 dage før afholdelsen, betales 50% af aftalt pris (fratrukket transport og lign). Annulleres kurset senere end 14 dage før afholdelsen, betales fuld pris (fratrukket transport og lign).
Læs mere detaljerede kursusbeskrivelser på siden om kursusbeskrivelser, eller ved at følge linkene på nedenstående oversigt over målgruppe/klassetrin og omfang.
Kursus | 0.-3. klasse | 4.-6. klasse | 7.-10. klasse | Special underv. | Timer |
Matematikvanskeligheder | X | X | – | X | 3-30 |
Fælles mål II | X | X | X | – | 3-9 |
Kompetencer i matematik | X | X | X | X | 3-30 |
Matematik og tosprogede | X | X | X | X | 3-12 |
Matematikvanskeligheder i de ældste klasser | – | – | X | X | 3-6 |
Rummelighed i regnemetoder | X | X | – | X | 3-6 |
Åbne opgaver og matematiske undersøgelser | X | X | X | X | 3-6 |
Evaluering | X | X | X | X | 2-30 |
Problemløsning og kreativ tænkning | X | X | X | – | 3-6 |
Modelbehandlingskompetence | – | – | X | – | 3-6 |
Regnehistorier | X | X | – | X | 3-6 |
Faglig læsning | X | X | X | X | 2-6 |
Dygtige elever i matematik | X | X | X | X | 3-6 |
Kreativ matematik for store elever | – | X | X | – | 3-6 |
Geometri med kroppen i indskolingen | X | – | – | X | 2-3 |
Improvisationsteater | X | X | X | X | 3-6 |
Virkeligheden ind på mellemtrinnet | – | X | – | X | 3-15 |